Våningen Ovanpå

En småbarnsfamilj bygger uppåt.

Håll tummarna!

Publicerad 2013-03-16 07:24:00 i

... jag deltar nämligen i en tävling!

Efter gårdagens inlägg om hur allt bara är vitt, vitt, vitt hos oss, blev jag lite deprimerad. Så jag slösurfade runt lite för inspiration. Och hittade den här tävlingen.

Killing Your Darlings lottar ut 2 st av Elce Stockholms fantastiska, eleganta kuddar. Åh, jag som suktat så länge efter dem! De är så snygga. Man skulle berätta hur och var man skulle inreda med kuddarna, men de skulle ju vara underbara överallt hos oss! Och jag skrev det att de skulle vara en perfekt inspirationskälla för oss som inte riktigt enats om hur vi ska ha det...

Så håll tummarna nu till på måndag! Fasen, jag som aldrig deltar i tävlingar..

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-03-19 12:04:03

Äh men va rar du är som skrev! Var så många fina motiveringar och en av just Dem var din! Fick dra lott då jag hade beslutångest och denna gång föll vinsten till en annan! Men kommer ha flera tävlingar ( en ut redan idag) på saker som ev kan komma att pryda ert hem! Fin blogg du har förresten! Kram Åsa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PK

Mamman i en familj om fyra som helt enkelt behövde mer yta att härja på och satte igång sitt livs projekt med att bygga en övervåning på sitt hus. Här kommer ni kunna läsa om hur vi våndas, svettas, tvivlar, förbannar... men också om hur vi gör high-fives, myser, längtar och svetsas samman, allt medan konturerna av ett framtida liv sakta växer fram. Så här kan det gå om man inte riktigt vet vad man ger sig in i... Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela